Kontakt os

Ordrestatus - Track & Trace

Udfyld formularen nedenfor for at se status på din ordre

Mistet dit ordrenummer? Klik her.

    Min bestilling

  1. Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse
  2. Hvordan tilføjer jeg mere til min ordre?
  3. Hvordan fjerner jeg et eller flere produkter fra min ordre?
  4. Hvorfor skal jeg udfylde mit telefonnummer?
  5. Jeg mangler mine vare
  6. Hvordan fortryder jeg mit køb?
  7. Kan jeg kontakte Jer telefonisk
  8. Levering

  9. Jeg kan ikke finde mit nærmeste udleveringssted på når jeg vælger funktionen ’ Pakke uden omdeling – vælg selv udleveringssted’
  10. Jeg har valgt pakke uden omdeling men kan ikke se udleveringsstedet i ordrebekræftelsen?
  11. Min pakke er endt på et forkert posthus ( levering til nærmeste posthus/postboks)
  12. Kan jeg selv afhente min bestilling ?
  13. Jeg har modtaget en forkert vare?
  14. Udleveringssteder
  15. Leverer Plakatdyr til Grønland og Færøerne?
  16. Leverer Plakatdyr uden for Danmarks grænser?
  17. PostNord har mistet min forsendelse
  18. Hvordan virker track & trace?
  19. Jeg har ikke modtaget mit track and trace nummer?
  20. Min bestilling er sat til bankoverførsel/SWIPP, hvornår afsender I?
  21. Hvor lang er leveringstiden?
  22. Hvad er leveringspriserne
  23. Betaling

  24. Kan jeg betale med PayPal
  25. Hvornår bliver min betaling trukket
  26. Kan vi benytte vores EAN-nummer?
  27. Kan jeg betaler med bankoverførsel?
  28. Kan jeg betale med Mobilepay?
  29. Hvilke betalingskort kan jeg betale med?
  30. Skade på forsendelse

  31. Mit forsendelsesrør er beskadiget.
  32. Glasset på forsendelse er gået i stykker
  33. Retur

  34. Min pakke er sendt retur til jer
  35. Jeg skal have en vare(r) ombyttet
  36. Tilbyder i gratis returnering
  37. Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling efter en returnering.
  38. Jeg har modtaget en forkert vare?
  39. Hvordan returnerer jeg en vare?
  40. Min pakke er sendt retur – jeg har ikke fået den afhentet på posthuset/postboksen indenfor 14 dage
  41. Gavekort

  42. Hvordan benytter jeg et gavekort?
  43. Jeg har ikke modtaget mit gavekort?
  44. Har jeg benyttet mit gavekort?
  45. Laver I gavekort?
  46. Nyhedsbrev

  47. Afmeld dit nyhedsbrev
  48. Tilmeld dig nyhedsbrev
  49. Sponsorer og støtte til arrangementer

  50. Vi har et projekt vi håber I vil støtte økonomisk
  51. Vil I være sponsorer til vores arrangement
  52. Andet

  53. Hvorfor bruger I plexiglas til indramning af 50x70cm plakater, og hvordan renser jeg glasset?
  54. Gaveindpakning
  55. Bruger i cookies på Jeres webshop
  56. Følger der rammer med til plakaterne?
  57. Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
  58. Kan jeg købe plakaterne ved fysisk handel?
  59. Laver I specialproducerede produkter?


Min bestilling:

1. Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, anbefaler vi, at du gør følgende:

·  Tjek, om ordrebekræftelsen er blevet opsnappet af dit SPAM filter

·  Hvis du stadig ikke finder ordrebekræftelsen, kan du kontakte os på e-mail, så er vi i stand til at gensende den og tjekke, om e-mailen passer.

2. Hvordan tilføjer jeg mere til min ordre?

Du kan sagtens tilføje flere varer til din ordre. Dette kræver dog, at vi ikke allerede har pakket varen. Skal du have tilføjet noget til din ordre, kan du kontakte os i kontaktformularen her. Husk at skrive varenummeret på det eller de produkter, du ønsker tilføjet

3. Hvordan fjerner jeg et eller flere produkter fra min ordre?

Du kan sagtens fjerne et eller flere varer fra din ordre. Dette kræver dog, at vi ikke allerede har pakket varen. Skal du have fjernet noget fra din ordre, kan du kontakte os i kontaktformularen her. Husk at skrive varenummeret på det eller de produkter, du ønsker annulleret

4. Hvorfor skal jeg udfylde mit telefonnummer?

Udfyld altid dit mobilnr. da Postnord sender dig track and trace samt status på din pakke.

5. Jeg mangler mine vare

Har du ikke modtaget din ordre inden for 3 dage efter, at du har modtaget en e-mail fra os om afsendt ordre?

Når varen bliver afsendt fra Plakatdyr.dk, vil du modtage en e-mail med et track & trace nummer. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej. Har du ikke modtaget dette track and trace nummer inden for 24 timer eller næste kommende hverdag, kan du indtaste dit ordrenummer og mail for at find dit track and trace nummer her.

6. Hvordan fortryder jeg mit køb?

Fortryder du et køb af en vare, skal du meddele Plakatdyr, at du ønsker at fortryde aftalen. Dette gøres ved at kontakte os i kontaktformularen her, så sørger vi for at annullere din ordre. Dette skal dog gøres inden vi har pakket og afsendt din ordre.

7. Kan jeg kontakte Jer telefonisk

Da vi stadig er et mindre firma har vi desværre ikke bemanding til telefon support. Du kan altid skrive en mail til os eller kontakte os på facebook. Vi forsøger at besvare din besked indenfor 1 hverdag, men i travle tid kan der går 1-3 hverdage.

Levering:

8. Jeg kan ikke finde mit nærmeste udleveringssted på når jeg vælger funktionen ’ Pakke uden omdeling – vælg selv udleveringssted’

Vi oplever desværre at forsendelsesmoduellet fra PostNord kan have manglende udleveringssteder. Du kan dog stadig vælge den alm. funktion ’Pakke uden omdeling - Til nærmeste posthus/postboks’. PostNord beregner automatisk dit nærmeste Posthus ud fra dine adresseoplysninger. Du modtager derefter besked omkring udleveringsstedet i en sms og mail, så snart pakken er klar til afhentning.

9. Jeg har valgt pakke uden omdeling men kan ikke se udleveringsstedet i ordrebekræftelsen?

PostNord beregner automatisk dit nærmeste Posthus/pakkeboks ud fra dine adresseoplysninger. Du modtager besked omkring udleveringsstedet i en sms og mail, så snart pakken er klar til afhentning.

10. Min pakke er endt på et forkert posthus ( levering til nærmeste posthus/postboks)

Engang imellem oplever vi, at PostNord sender pakken til en posthus/postboks, som ligger langt fra din adresse. Kontakt PostNord og oplys dit track and trace således, at fejlen kan blive rettet og ikke gentager sig en anden gang.

11. Kan jeg selv afhente min bestilling ?

Du skal være velkommen til at afhente på vores kontor i Aarhus C. OBS! Kontakt os i kontaktformularen her for at aftale, hvornår du kommer, så du er sikker på, at der er nogen på kontoret - samt vi har dine vare klar til dig. Afregningen sker kontant ved afhentning, da vi desværre ikke har en betalingsterminal på kontoret. Adressen til vores kontor er: Ny Munkegade 50 KLD, 8000 Aarhus C

12. Jeg har modtaget en forkert vare?

I perioder sender vi rigtig mange pakker om dagen, og det kan desværre ske, at vi har sendt en forkert vare. Har du oplevet at få en forkert vare, så kontakt os i kontaktformularen her

13. Udleveringssteder

Du kan vælge at få din pakke sendt direkte hjem eller til nærmeste posthus/postboks.

Ønsker du den skal sendes til dit nærmeste posthus eller postboks finder du 2 valgmuligheder.

1) Levering til nærmeste: PostNord beregner nærmeste udleveringssted udfra dine adresseoplysninger og du får besked, når pakken er klar til udlevering

2) Vælg selv posthus/postboks: Du vælger selv hvilket posthus eller postboks pakken skal sendes til og du får besked, når pakken er klar til udlevering.

14. Leverer Plakatdyr til Grønland og Færøerne?

Nej. I fremtiden vil vi dog udvide til Grønland og Færøerne

15. Leverer Plakatdyr uden for Danmarks grænser?

Nej. I fremtiden vil vi dog udvide til Norden.

16. PostNord har mistet min forsendelse

Står din pakke under track and trace som klar til udlevering, men posthuset ikke kan finde den, skal du altid i første omgang kontakte PostNords kundeservice per telefon. Du skal oplyse dit track and trace nummer, da de vil undersøge, om de har anden information om pakken. Kan de ikke hjælpe dig, skal du kontakt os i kontaktformularen her med dit ordrenummer samt track and trace nummer, så vi kan finde en løsning.

17. Hvordan virker track & trace?

Når varen bliver afsendt fra Plakatdyr.dk, vil du modtage en e-mail med et track & trace nummer. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej. Har du ikke modtaget dette track and trace nummer inden for 24 timer eller næste kommende hverdag, kan du indtaste dit ordrenummer og mail for at find dit track and trace nummer her.

18. Jeg har ikke modtaget mit track and trace nummer?

Indtast dit ordrenummer og mail for at find dit track and trace nummer her.

Kan du stadig ikke finde din ordre, kan det skyldes, at du har indtastet din e-mailadresse forkert i farten. Vi oplever desværre dette sker, hvilket har konsekvenser for den videre behandling af ordren. Kontrollér derfor altid, at din e-mailadresse er skrevet korrekt, inden du afgiver din bestilling!

19. Min bestilling er sat til bankoverførsel/SWIPP, hvornår afsender I?

Vi afsender, så snart vi har registreret din indbetaling. Har du overført, kan det være, du har overført i et andet navn, ikke skrevet ordrenummer eller dit eget navn i overførslen, og derfor kan det være svært for os at registrere den. Derfor vil vi gerne høre fra dig.

20. Hvor lang er leveringstiden?

Hos Plakatdyr.dk har vi 1-4 hverdages levering. Bestiller du inden kl 14:00 på hverdage, kan vi i de fleste tilfælde afsende samme dag eller senest hverdagen efter. Der kan dog forekomme ekstra leveringstid, hvis der er travlhed hos PostNord. Her kan du med fordel følge din pakke via dit track and trace nummer.  Indtast dit ordrenummer og mail for at finde dit track and trace nummer her.

21. Hvad er leveringspriserne

Vi har sammensat nogle fragtmuligheder med PostNord, som gør det billigt, hurtigt og fleksibelt for dig. Vælg under køb den fragtmetode, der passer dig.

Personlig levering til privatadresse/erhvervsadresse (59,- ved køb under 399,- og +20,- ved køb over 399,-) Post Danmark leverer pakken personligt, eller hvis du har valgt, at de må stille den et bestemt sted. OBS: er du ikke hjemme, når posten er der, og har valgt, at pakken skal afleveres personligt, skal du selv afhente pakken på posthuset.

Levering til valgfrit posthus eller pakkeboks (39,- gratis over 399,-). Via den blå knap ’vælg udleveringssted’ kan du vælge mellem mange forskellige udleveringsmuligheder ved at indtaste dit postnummer og få alle de muligheder for afhentning, der er i dit område. Indtast dit nummer til mobiltelefon, og du vil modtage en SMS fra PostNord med info, når pakken er klar til afhentning.

Betaling:

22. Kan jeg betale med PayPal

Du kan ikke betale med Paypal på vores webshop.

23. Hvornår bliver min betaling trukket

Så snart du har gennemført købet på Plakatdyr.dk, vil pengene blive reserveret på din konto. Dog bliver pengene først trukket fra din konto, så snart din ordre er pakket og registeret som afsendt.

24. Kan vi benytte vores EAN-nummer?

På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke at modtager betaling med EAN-nummer. Vi vil dog i løbet af 2017 udvide vores betalingsmuligheder, så det vil være muligt.

25. Kan jeg betaler med bankoverførsel?

Ja, du kan godt betale med bankoverførsel. Du kan indbetale til Djurslands bank 7320 162124. Husk at skrive dit ordrenummer, så vi har nemmere ved at registrere din ordre

26. Kan jeg betale med Mobilepay?

Ja, du kan godt betale med MobilePay. Så snart du har valgt MobilePay som betalingsløsning i checkout, skal du gå ind i din MobilePay app på din mobiltelefon og godkende ordren inden for 5 min.

27. Hvilke betalingskort kan jeg betale med?

Vi modtager følgende kort: VISA, MASTERCARD, MASTERCARD DEBIT, VISE ELECTRON men ikke Dankort. Har du ikke mulighed for at betale med et af disse kort, kan du betale via bankoverførsel eller SWIPP.

Skade på forsendelse:

28. Mit forsendelsesrør er beskadiget.

Det er vigtigt, at du – inden du kontakter os – tjekker, om produktet har taget skade, før du foretager yderligere. Vi hjælper dig selvfølgelig med reklamationen, da alle vores pakker selvfølgelig skal leveres i hel stand. Kontakt os i kontaktformularen her med minimum et billede af forsendelsesrøret, som tydeligt viser skaden. Derudover skal vi også bruge billeddokumentation af, at plakaterne har taget skade som dokumentation overfor PostNord.

29. Glasset på forsendelse er gået i stykker

Vi hjælper dig selvfølgelig med reklamationen, da alle vores pakker selvfølgelig skal leveres i hel stand. Kontakt os i kontaktformularen her med minimum et billede af forsendelsespakken, som tydeligt viser skaden. Derudover skal vi også bruge billeddokumentation af skaden på produktet som dokumentation overfor PostNord

Retur:

30. Min pakke er sendt retur til jer

Din pakke kan blive sendt retur af forskellige årsager og vi har nedenfor beskrevet de typiske, som vi oplever.

1) PostNord melder dig ubekendt på adressen. Dette kan skyldes du ikke har navn eller er registeret på adressen og skyldes det en fejl, skal du kontakte PostNord, for at det ikke gentager sig og din pakke efterfølgende kan blive leveret. Skyldes det en fejl fra din side, vil du blive pålagt nye leveringsomkostninger.

2) Din pakke har ligget minimum 14 dage på posthuset eller i en pakkeboks og kommer derfor automatisk retur til os. Når vi har modtaget din pakke udsender vores system en automatisk mail, hvori du kan vælge at få pakke sendt til hjemmeadressen eller nærmeste udleveringssted.

31. Jeg skal have en vare(r) ombyttet

Er størrelsen, farve eller ramme forkert og skal du have byttet vare, så tilbyder blot varen retur sammen med retursedlen. Vi sender den ombyttet vare(r) med samme udleverings metode, du valgte ved køb.

32. Tilbyder i gratis returnering

Med mindre andet er aftalt, så tilbyder vi ikke gratis returnering.

33. Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling efter en returnering.

Når vi har modtaget din pakke retur, vil der gå op til 7 hverdage før pengene er returneret på din konto. Har du betalt med mobilepay eller kort vil pengene automatisk blive tilbageført.

Har du derimod betalt via. bankoverførsel, skal du huske at udfylde dine kontooplysninger i retursedlen.

OBS: For at sikre mod svindel er det ikke muligt at få pengene udbetalt via. bankoverførsel, hvis der er betalt med kort eller mobilepay. Man vil derimod blive tilbudt et gavekort!

34. Jeg har modtaget en forkert vare?

I perioder sender vi rigtig mange pakker om dagen, og det kan desværre ske, at vi har sendt en forkert vare. Har du oplevet at få en forkert vare, så kontakt os i kontaktformularen her

35. Hvordan returnerer jeg en vare?

Ved returnering af varer betaler du selv for forsendelse, med mindre andet er aftalt.

Returnering skal ske inden for 30 dage efter modtagelse af varen (dog særlige forhold ved juletid)

Efter modtagelse af den returnerede vare, tilbagefører vi pengene, såfremt kvaliteten af varen er i orden. Læs mere og udfyld returformularen under ’returner vare’ på vores. Du finder returformularen her

36. Min pakke er sendt retur – jeg har ikke fået den afhentet på posthuset/postboksen indenfor 14 dage

Det er på eget ansvar, at få afhentet ordre efter man har modtaget en mail omkring afsendelse. Har du ikke fået afhentet din ordre kan vi sende pakken igen, mod at du betaler portoen. Skal vi annullere din ordre vil der kommer et administrationsgebyr i henhold til vores handelsbetingelser

Gavekort:

37. Hvordan benytter jeg et gavekort?

Du kan indløse dit gavekort på checkout siden, hvor du også finder din indkøbskurv. For at gøre brug af gavekortet skal du indtaste gavekortets kode i samme felt som rabatkuponer.

38. Jeg har ikke modtaget mit gavekort?

Vi afsender altid dit gavekort indenfor 24 timer. Haster det dog med at modtage gavekortet, så skriv til os vha. kontaktformularen, så vil vi forsøge at få afsendt dit gavekort hurtigst muligt.

39. Har jeg benyttet mit gavekort?

Er du i tvivl om, hvorvidt du allerede har benyttet dit gavekort, eller blot er interesseret i at høre, om der er et restbeløb tilbage, så kan du altid kontakte os via. vores kontaktformular.

40. Laver I gavekort?

Køb et gavekort til Plakatdyr.dk og glæd den heldige modtager med den perfekte gave. Et gavekort fra Plakatdyr.dk er nemt og enkelt at printe selv – vi afsender dit gavekort i en PDF-fil til din e-mail senest 24 timer efter dit køb. Du finder gavekortene her: http://plakatdyr.dk/alle-plakater/gavekort/

Nyhedsbrev:

41. Afmeld dit nyhedsbrev

Øv, vi er meget ked af hvis du ønsker at afmelde vores nyhedsbrev, da vi forsøger at gøre det relevant for så mange som muligt. Er du fast besluttet og ikke længere ønsker vores gode tilbud samt besked om gratis plakat kampagner, så kan du gøre det her.

42. Tilmeld dig nyhedsbrev

Vi udsender nyhedsbrev et par gange om mdr. og i perioder mere. Vil du have gode tilbud, besked om gratis plakater samt inspirationer til børneværelset, stuen eller alle de andre rum i hjemmet, så kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev her

Sponsorer og støtte til arrangementer:

43. Vi har et projekt vi håber I vil støtte økonomisk

Vi giver ikke økonomisk støtte til private indsamlinger eller projekter.

44. Vil I være sponsorer til vores arrangement

Du skal være velkommen til at kontakte os i kontaktformularen her. Da vi periodevis får rigtig mange henvendelser, kan vi desværre ikke støtte og besvare alle.

Andet:

45. Hvorfor bruger I plexiglas til indramning af 50x70cm plakater, og hvordan renser jeg glasset?

Plakaterne i 50x70cm indrammes i refleksfrit plexiglas af høj kvalitet. Refleksfrit plexiglas har den gode egenskab, at lys fra lamper og vinduer ikke giver genskær i glasset, ligesom plakaterne ikke skades af solens skarpe UV-stråler.

Plexiglas mister sine egenskaber, hvis du benytter stærke rengøringsmidler til at rense det. Derfor anbefaler vi, at du i stedet tørrer glasset over med en fugtig klud. Plexiglas går desuden ikke så let i stykker som almindeligt glas. Derfor kan din plakat og ramme bedre klare transporten hjem til din hoveddør, ligesom den fint kan hænge på udsatte steder såsom på børneværelset.

46. Gaveindpakning

Vi tilbyder som udgangspunkt ikke gaveindpakning, men vil også gerne hjælpe. Kontakt os i kontaktformularen her, så finder vi en løsning

47. Bruger i cookies på Jeres webshop

Ja, vi benytter cookies på vores webshop for at sikre, du får en god oplevelse hos os. Du kan læse mere om cookies her: https://plakatdyr.dk/cookie-politik/

48. Følger der rammer med til plakaterne?

Du kan både købe plakaterne alene, men du kan også tilkøbe passende rammer til dine plakater. Vær opmærksom på, når du bestiller, om du bestiller med eller uden rammer.

49. Hvordan bruger jeg min rabatkupon?

Når du har lagt dine varer i kurven og er gået til betaling, kan du indtaste din rabatkode i feltet “Indtast din rabatkupon her”.

Efter indtastningen skal du blot trykke på “Indløs rabatkupon”, og din rabat vil automatisk blive fratrukket.

50. Kan jeg købe plakaterne ved fysisk handel?

Plakatdyr er en online webbutik, og handel kan derfor kun ske via vores hjemmeside. Webshoppen er til gengæld åbent alle døgnets 24 timer.

51. Laver I specialproducerede produkter?

Det gør vi desværre ikke i øjeblikket, på grund af travlhed


Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit ordrenummer

Meddelelse - opgiv altid et ordrenr. hvis du har et:

Din besked

Tilføj billede


Plakatdyr.dk

Ny munkegade 50 kæld.
8000 Aarhus C
Danmark

CVR: 36101814
Stiftet: 2014

5 stjerner


Vores kunder elsker os. Se selv - klik her

5 stjerner

100% Sikker betaling
Hos Plakatdyr.dk handler du altid sikkert.

5 stjerner

Tryk med omtanke
Vi samarbejder med et svanemærket trykkeri.

5 stjerner

Hurtig levering
Vi afsender din ordre 1-4 hverdage efter bestilling.

TILBUD: STORT 'VERDENSKORT MED DYR'
Tilbud
Vi har et godt tilbud til dig.
Se det ved at klikke her
SE TILBUDDET
10138Close