Min ordre og levering
Hvordan tilføjer jeg mere til min ordre?
Du kan sagtens tilføje flere varer til din ordre, hvis vi ikke allerede har pakket bestillingen.
Skal du have tilføjet noget til din ordre, kan du kontakte os på følgende e-mail: [email protected].Husk at skrive dit ordrenummer samt varenummeret på det eller de produkter, du ønsker tilføjet
Hvor er min bestilling?
Når varen bliver afsendt fra Plakatdyr.dk, vil du modtage en e-mail om, vi har afsendt din ordre samt en e-mail/sms fra GLS med dit track & trace nummer, så snart GLS har registreret forsendelsen.
Har du ikke modtaget dette track and trace nummer inden for 48 timer eller næste kommende hverdag, kan du kontakte os på [email protected] for at få dit track and trace.
Vi anbefaler at hente GLS app, hvor ens pakker automatisk tilføjes.
Min pakke er væk - GLS har mistet den
Er din pakke registeret som klar til udlevering, men udleveringsstedet kan ikke finde den, skal du altid i første omgang kontakte GLSs kundeservice. Du skal oplyse dit track and trace nummer, da de vil undersøge, om de har anden information om pakken samt lede efter pakken.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Tjek først om ordrebekræftelsen ligger i din mails spammappe. Hvis du stadig ikke finder ordrebekræftelsen, kan du kontakte os på e-mail [email protected], så er vi i stand til at gensende ordrebekræftelsen og tjekke, om den indtastede e-mail stemmer overens med den du skriver fra.
Hvordan fjerner jeg et eller flere produkter fra min ordre?
Du kan sagtens fjerne et eller flere varer fra din ordre, hvis vi ikke allerede har pakket bestillingen.
Skal du have fjernet noget fra din ordre, kan du kontakte os på følgende e-mail: [email protected]. Husk at skrive dit ordrenummer samt varenummeret på det eller de produkter, du ønsker annullere
Min pakke er endt på et forkert pakkeshop
Tjek først om dit valgte udleveringssted på ordrebekræftelsen stemmer overens med udleveringsstedet, som GLS har leveret pakken til.
Kontakte derefter telefonisk GLSs kundeservice for at få dem til at sende pakken videre. I travle periode såsom Black friday og juletid oplever vi, at GLS nogle gange sender pakken til en pakkeshop, som ikke er dit valgte.
Dette kan skyldes, at der måske ikke er plads til flere pakker på dit udleveringssted.
Hvor lang leveringstid har i?
Hos Plakatdyr.dk har vi 1-3 hverdages levering. Bestiller du inden kl 11:00 på hverdage, kan vi i de fleste tilfælde afsende samme dag eller senest hverdagen efter. Der kan dog forekomme ekstra leveringstid, ved Black Friday og jul. Læs mere her
Kan jeg selv afhente min bestilling?
Du skal være velkommen til at afhente på vores kontor i Kolind, på Djursland.
Da vi ikke har alle plakater på lager, skal du kontakte os på [email protected], for at aftale, hvornår du kommer. Så er du også sikker på, at der er nogen på kontoret samt, at vi har dine varer klar til dig.
Ønsker du at se varerne inden bestilling, så skriver du også blot til os. Vi har desværre ikke har en betalingsterminal på kontoret, så det er kun kontantbetaling og mobilepay.
Adressen: Drasbeksgade 17a, 8560 Kolind
Jeg har modtaget en forkert vare?
I perioder sender vi rigtig mange pakker om dagen, og det kan desværre ske, at vi har sendt en forkert vare. Har du oplevet at få en forkert vare, så kontakt os endelig på [email protected], så vi kan få rettet fejlen. Husk at skrive dit ordrenummer samt oplyse hvilken vare, der er forkert
Leverer Plakatdyr til Grønland og Færøerne?
Nej. I fremtiden vil vi dog udvide til Grønland og Færøerne
Leverer Plakatdyr uden for Danmarks grænser?
Nej. I fremtiden vil vi dog udvide til Norden.
Kan i afsende med DAO eller PostNord?
På nuværende tidspunkt kan vi desværre ikke tilbyde levering med DAO eller PostNord
Fandt du ikke svar, så kontakt os direkte
Send os en email
Vi forsøger at besvare din mail samme hverdag. I travle perioder kan det dog tage 1-2 dage, at besvare din email.
Ved reklamation så husk at se, hvilke billeder vi skal bruge for, at GLS godkender reklamationen, og der kan blive sendt en ny. Læs mere: https://plakatdyr.dk/retur-og-reklamation/
Ring til os
Vi har begrænset kapacitet på nuværende tidspunkt. Send os en mail, som vi besvare hurtigst muligt
Chat med os
Vi har begrænset kapacitet på nuværende tidspunkt. Send os en mail, som vi besvare hurtigst muligt