Retur og reklamation

Min pakke er gået i stykker.

Vi hjælper dig selvfølgelig med reklamationen af den ødelagte pakke, da alle vores pakker selvfølgelig skal leveres i hel stand.
For at behandle reklamation og få den erstattet hos PostNord skal du kontakt os med det samme på [email protected] med følgende
a) Minimum et billede af det skadede produkt
b) 2-3 billeder som viser forsendelsespakken fra forskellige vinkler. Gerne hvis den har mærker efter slag under forsendelsen. 

* Billederne skal være tydelige, da vi sender dem videre i vores klagesag over for PostNord

Hvordan returnerer jeg en vare?

Ved returnering af varer betaler du selv for forsendelse, med mindre andet er aftalt. Returnering skal ske inden for 30 dage efter modtagelse af varen (dog særlige forhold ved juletid). Du kan læse mere om, hvordan du korrekt returnerer varer samt downloader returformularen her

Husk at sørge for at pakke varen forsvarligt ind og brug gerne original emballage, så den kommer sikkert frem til os. Kan vi konstatere, at pakken har lidt skade pga. manglende beskyttelse, vil du blive pålagt et gebyr for dette.

Jeg skal have en vare(r) ombyttet - hvad gør jeg?

Er du kommet til at bestille et forkert produkt, forkert størrelse eller har du fortrudt og ønsker at ombytte til en anden vare, er det naturligvis også muligt at ombytte den. Kontakt os på [email protected] og oplys om, hvilket produkt du ønsker ombyttet til. Du er selv er ansvarlig for fragtomkostningerne af returvaren, og husk at sørge for at pakke varen ind i original emballage, så den kommer sikkert frem til os. Kan vi konstatere, at pakken har lidt skade pga. manglende beskyttelse, vil du blive pålagt et gebyr for dette.

Oplever du, at du modtager en forkert vare, skal du kontakte os på [email protected] med billede af varen, og så sender vi naturligvis den korrekte vare til dig.

Min pakke er sendt retur til jer?

Din pakke kan blive sendt retur af forskellige årsager og vi har nedenfor beskrevet de typiske, som vi oplever.
A) PostNord melder dig ubekendt på adressen. Dette kan skyldes du ikke har navn eller er registeret på adressen. Det kan også skyldes det en fejl, hvorefter du skal kontakte PostNord, for at det ikke gentager sig. Skyldes det en fejl fra din side, vil du blive pålagt nye leveringsomkostninger.

B) Din pakke har ligget minimum 14 dage på posthuset eller i en pakkeboks og kommer derfor automatisk retur til os. Når vi har modtaget din pakke udsender vores system en automatisk mail, hvori du kan vælge at få pakke sendt til hjemmeadressen(59,-) eller nærmeste udleveringssted(39,-). OBS: Ønsker du ikke pakken sendt igen, skal du kontakte os og du kan få din betaling retur. Vi tager et administationsgebyr på 49,- ved pakker som kommer retur og ikke skal sendes igen

Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling efter min returnering.?

Når vi har modtaget din pakke retur, vil der gå op til 7 hverdage før pengene er returneret på din konto, hvis du har betalt med mobilepay eller kort. Pengene bliver automatisk tilbageført på samme betalingsform som du har benyttet ved bestilling. 

OBS: For at sikre mod svindel er det ikke muligt at få pengene udbetalt via. bankoverførsel, andet mobilepay eller betalingskort end det benyttede ved bestilling

Kan du ikke finde svaret du leder efter? Kontakt os direkte

Send os en email

Vi forsøger at besvare din mail samme hverdag. I travle perioder kan det dog tage 1-2 dage, at besvare din email.

Ring til os

Vi har begrænset kapacitet på nuværende tidspunkt. Send os en mail, som vi besvare hurtigst muligt

Chat med os

Vi har begrænset kapacitet på nuværende tidspunkt. Send os en mail, som vi besvare hurtigst muligt