Fragt og levering
Fragt og levering
Følgende leverings – og salgsbetingelser gælder for alle leverancer fra Plakatdyr.dk, medmindre andre aftaler er indgået. Plakatdyr.dk sender alle pakker med track and tracenummer og leverer inden for 1-3 hverdage (Vær opmærksom på særlige forhold i sommerferier og jul/nytår). Skulle varen mod forventning ikke kunne afsendes inden for tidsperioden, modtager du besked med det samme.
Ved særlige travle tider kan der forekomme ekstra leveringstid. Besked vil her gives på e-mail, via Facebook eller her på siden.
Levering med GLS
Vi har sammensat nogle fragtmuligheder med GLS, som gør det billigt, hurtigt og fleksibelt for dig. Vælg under dit køb den fragtmetode, der passer dig.
Levering til valgfrit pakkeshop
Du vælge mellem mange forskellige udleveringsmuligheder ved at indtaste dit postnummer og få alle de muligheder, der er for afhentning i dit område. Indtast dit mobiltelefonnummer og modtag en SMS fra GLS med info, når pakken er klar til afhentning.
Personlig levering til privatadresse/erhvervsadresse
GLS leverer pakken personligt eller stiller den et bestemt sted, hvis du har valgt dette. OBS: er du ikke hjemme, når GLS er der, og har valgt at pakken skal afleveres personligt, skal du selv efterfølgende afhente pakken hos nærmeste pakkeshop.
Vær opmærksom på, at hvis du har valgt, at pakken må stilles, selvom du ikke er hjemme, kan postbuddet stadig tage den med og bede dig hente den på nærmeste pakkeshop, hvis han finder den valgte placering særlig udsat for tyveri.
Ofte stillede spørgsmål
Jeg har ikke modtaget mit track and trace fra GLS
Du skal altid være velkommen til at kontakte os, hvis du skulle have problemer. Du kan også altid hente GLS’s app, hvor du kan følge pakken ved at indtaste din bestillings e-mail, hvorefter at pakken automatisk blive tilføjet.
Min pakke er ”strandet” på en pakkecentral?
Er der gået en dag uden at din pakke har flyttet sig, kan du kontakte GLS på 76 33 11 11 og oplyse dit forsendelsesnummer.
Oftest ligger din pakke allerede klar til afhentning og er måske glemt at blive scannet på udleveringsstedet.
Jeg mangler min bekræftelsesmail
Efter din bestilling modtager du en mail fra os med bekræftelse på din ordre. Har du ikke modtaget en sådan bekræftelse, bedes du henvende dig til [email protected] Vi oplever desværre ofte, at indtastet e-mailadresse kan være skrevet forkert i farten, hvilket har konsekvenser for den videre behandling af ordren. Kontrollér derfor altid, at din e-mailadresse er skrevet korrekt, inden du afgiver din bestilling!
Det er dit eget ansvar at være opmærksom på disse mails. Modtager vi pakken retur efter de 7 dages liggetid, er det for egen regning, at pakken bliver sendt endnu en gang.