Fragt og levering

Følgende leverings – og salgsbetingelser gælder for alle leverancer fra Plakatdyr.dk, medmindre andre aftaler er indgået Plakatdyr.dk sender alle pakker med Track and Trace og leverer indenfor 1-4 hverdage. Skulle varen modforventning ikke kunne afsendes indenfor tidsperioden, modtager du besked med det samme. Dog kan specialbestillinger tage op til 1 uge, og ved særlige travle tider kan der forekomme ekstra leveringstid. Besked vil her gives på e-mail, via Facebook eller her på siden.

 

Levering med PostNord

Vi har sammensat nogle fragtmuligheder med PostNord, som gør det billigt, hurtigt og fleksibelt for dig. Vælg under køb den fragtmetode der passer dig.

Levering til valgfrit posthus eller pakkeboks (39,- gratis over 199,-).
Via. knappen ’vælg udleveringssted’ kan du vælge mellem mange forskellige udleveringsmuligheder ved at indtaste dit postnummer og få alle de muligheder der er afhentningsmuligheder i dit område. Indtaste dit nummer til mobiletelefon, vil du modtager en SMS, fra PostDanmark, med info når pakken er klar til afhentning.

 

Personlig levering til privatadresse/erhvervsadresse (59,- ved køb under 199,- og 20,- ved køb over 199,-)
PostNord leverer pakken personligt eller hvis du har valg de må stille den et bestemt sted. OBS: er du ikke hjemme, når posten er der, og har valgt pakke skal afleveres personlig, skal du selv afhente pakken på posthuset.

Vær opmærksom på. Har du valgt at pakke må stilles selvom du ikke er hjemme, kan Postbuddet stadig tag den med og bede dig hente den på Posthuset, hvis han finder den valgte placering særlig udsat for tyveri, af pakken Har du ikke modtaget din pakke? Find dit Track and trace her.Du kan altid logge på vores systemet og følge din ordre. Det gør du ved at klikke på ’Ordrestatus’, indtaste din e-mail samt ordrenummer. Her finder du dit Track and trace

 

Oftes stilles spørgsmål.

Hvordan bruger jeg PostNords Track and trace?
 – Du kan følge din pakke ved at indtaste dit forsendelsesnummer: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx

 

Jeg har ikke modtaget mit track and trace fra Postnord
 – Gå til “ordre status” og indtaste dit ordrenummer og mail, for at find dit Track and trace- Kan du stadig ikke  finde din ordre, kan det skyldes, at du har indtastet din e-mailadresse forkert i farten. Vi oplever desværre dette sker, hvilket har konsekvenser for den videre behandling af ordren. Kontrollér derfor altid, at din e-mailadresse er skrevet korrekt, inden du afgiver din bestilling! Du skal altid være velkommen til at kontakte os

 

Min pakke er ”strandet” på en pakkecentral?
– Kan du ud fra dit forsendelsesnummer se, at din pakke er ”strandet” på en pakkepostcentral, kan du kontakte PostDanmark på 70 70 70 30 – husk at oplyse om dit forsendelsesnummer. Oftest ligger din pakke allerede klar til afhentning og er måske glemt at blive scannet på udleveringsstedet.

 

Infomation om bestilling

– Efter din bestilling modtager en mail fra os med bekræftelse på din ordre. Har du ikke modtaget en sådan bekræftelse, bedes du henvende dig til info@plakatdyr.dk Vi oplever desværre at indtastet e-mailadresse kan være skrevet forkert i farten, hvilket har konsekvenser for den videre behandling af ordren. Kontrollér derfor altid, at din e-mailadresse er skrevet korrekt, inden du afgiver din bestilling! Husk derfor at skrive din e-mailadresse korrekt for at modtage oplysninger om din ordre! Det er dit eget ansvar at være opmærksom på disse mails. Modtager vi pakken retur efter de 14 dages liggetid, er det for egen regning, at pakken bliver sendt endnu en gang