Fragt og levering

Fragt og levering

F√łlgende leverings ‚Äď og salgsbetingelser g√¶lder for alle leverancer fra Plakatdyr.dk, medmindre andre aftaler er indg√•et. Plakatdyr.dk sender alle pakker med track and tracenummer og leverer inden for 1-3 hverdage. Skulle varen mod forventning ikke kunne afsendes inden for tidsperioden, modtager du besked med det samme.
Ved særlige travle tider kan der forekomme ekstra leveringstid. Besked vil her gives på e-mail, via Facebook eller her på siden.

 

Levering med PostNord

Vi har sammensat nogle fragtmuligheder med PostNord, som g√łr det billigt, hurtigt og fleksibelt for dig. V√¶lg under dit k√łb den fragtmetode, der passer dig.

 

Levering til valgfrit posthus eller pakkeboks:

Du vælge mellem mange forskellige udleveringsmuligheder ved at indtaste dit postnummer og få alle de muligheder, der er for afhentning i dit område. Indtast dit mobiltelefonnummer og modtag en SMS fra PostNord med info, når pakken er klar til afhentning.


Personlig levering til privatadresse/erhvervsadresse 
PostNord leverer pakken personligt eller stiller den et bestemt sted, hvis du har valgt dette. OBS: er du ikke hjemme, n√•r posten er der, og har valgt at pakken skal afleveres personligt, skal du selv efterf√łlgende afhente pakken p√• posthuset.

Vær opmærksom på, at hvis du har valgt, at pakken må stilles, selvom du ikke er hjemme, kan postbuddet stadig tage den med og bede dig hente den på posthuset, hvis han finder den valgte placering særlig udsat for tyveri.

Oftes stillet sp√łrgsm√•l

Jeg har ikke modtaget mit track and trace fra Postnord

Du skal altid v√¶re velkommen til at kontakte os, hvis du skulle have problemer. Du kan ogs√• altid hente PostNords app, hvor du kan f√łlge pakken ved at indtaste din bestillings e-mail, hvorefter at pakken automatisk blive tilf√łjet.

Min pakke er ‚ÄĚstrandet‚ÄĚ p√• en pakkecentral?

Er der gået en dag uden at din pakke har flyttet sig, kan du kontakte PostNord på 70 70 70 30 og oplyse dit forsendelsesnummer.
Oftest ligger din pakke allerede klar til afhentning og er måske glemt at blive scannet på udleveringsstedet.

Jeg mangler min bekræftelsesmail

Efter din bestilling modtager du en mail fra os med bekr√¶ftelse p√• din ordre. Har du ikke modtaget en s√•dan bekr√¶ftelse, bedes du henvende dig til [email protected] Vi oplever desv√¶rre ofte, ¬†at indtastet e-mailadresse kan v√¶re skrevet forkert i farten, hvilket har konsekvenser for den videre behandling af ordren. Kontroll√©r derfor altid, at din e-mailadresse er skrevet korrekt, inden du afgiver din bestilling!
Det er dit eget ansvar at være opmærksom på disse mails. Modtager vi pakken retur efter de 14 dages liggetid, er det for egen regning, at pakken bliver sendt endnu en gang.