Har du et spørgsmål? Lad os finde frem til et svar

Leder du efter svar? Vores selvhjælpssektion er det hurtigste sted at få hjælp.
Her kan du finde svar på mange emner, som for eksemepel betalingsmuligheder, levering, reklamation og retur

Levering

Når varen bliver afsendt fra Plakatdyr.dk, vil du modtage en e-mail med et track & trace nummer. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej. Har du ikke modtaget dette track and trace nummer inden for 24 timer eller næste kommende hverdag kan du kontakte os på info@plakatdyr.dk

Du kan altid hente PostNords app til iPhone eller Android, hvor du kan finde det ved at indtaste din brugte bestillingsmail

Tjek først om dit valgte udleveringssted på ordrebekræftelsen stemmer overens med udleveringsstedet, som Postnord har leveret pakken til.
Vi oplever desværre engang imellem, at det går for stærkt med udfyldelsen af infomationerne ved checkout. Derfor kan du have indtastet et forkert postnummer eller et postnummer, som ikke eksisterer. Man kan selv ændre ønsket udleveringssted, men da forsendelsesmodullet viser udleveringssteder ud fra indtastet postnummer, vil du derfor ikke have fået vist korrekte udleveringssteder ved checkout.
I dette tilfælde skal du kontakte PostNord for at få dem til at sende pakken videre.


I travle periode såsom Black friday og juletid oplever vi, at PostNord nogle gange sender pakken til en posthus/postboks, som ikke er dit valgte. Dette kan skyldes, at der måske ikke er plads til flere pakker på dit udleveringssted. Kontakt venligst Postnord at få mere infomation omkring pakken

Hos Plakatdyr.dk har vi 1-4 hverdages levering. Bestiller du inden kl 14:00 på hverdage, kan vi i de fleste tilfælde afsende samme dag eller senest hverdagen efter. Der kan dog forekomme ekstra leveringstid, hvis der er travlhed hos PostNord.

Vi har sammensat nogle fragtmuligheder med PostNord, som gør det billigt, hurtigt og fleksibelt for dig.
 
Personlig levering til privatadresse/erhvervsadresse (59,- ved køb under 199,- og 20,- ved køb over 199,-). PostNord leverer pakken personligt eller på et sted på din bopæl, hvis du har valgt denne mulighed.. OBS: er du ikke hjemme, når posten er der, og har valgt, at pakken skal afleveres personligt uden at angive et alternativt sted, skal du selv efterfølgende afhente pakken på posthuset.
 
Levering til valgfrit posthus eller pakkeboks (39,-, og gratis ved køb over 199,-). Her kan du vælge mange forskellige udleveringsmuligheder ved at indtaste dit postnummer og få alle de muligheder for afhentning, der er i dit nærområde.

På nuværende tidspunkt kan vi desværre ikke tilbyde levering med GLS. Vi regner dog med at kunne tilbyde dette i 2019 

Når varen bliver afsendt fra Plakatdyr.dk, vil du modtage en e-mail med et track & trace nummer. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej ved at indtaste pakkenummeret på www.pakkeboksen.dk, www.PostNord.dk eller downloade PostNords app

Du skal være velkommen til at afhente på vores kontor i Aarhus C.
Da vi ikke har alle plakater på lager, skal du kontakte os på info@plakatdyr.dk, for at aftale, hvornår du kommer. Så er du også sikker på, at der er nogen på kontoret samt, at vi har dine varer klar til dig. Ønsker du at se varerne inden bestilling, så skriv blot til os hvilke. Vi har desværre ikke har en betalingsterminal på kontoret, så det er kun kontantbetaling.

Adressen til vores kontor er: Ny Munkegade 50 KLD, 8000 Aarhus C

Vi oplever desværre at forsendelsesmodulet fra PostNord kan have manglende udleveringssteder. Oplever du at forsendelsemodullet ikke viser dit udleveringssted, kan det hjælpe at indtaste nærliggende postnummer.

Er din pakke registeret som klar til udlevering, men udleveringsstedet kan ikke finde den, skal du altid i første omgang kontakte PostNords kundeservice per telefon på 70 70 70 30. Du skal oplyse dit track and trace nummer, da de vil undersøge, om de har anden information om pakken samt lede efter pakken.  Kan de efterfølgende ikke finde pakken bliver du bedt om at kontakte os, så vi kan afsende en ny forsendelse til dig

I perioder sender vi rigtig mange pakker om dagen, og det kan desværre ske, at vi har sendt en forkert vare. Har du oplevet at få en forkert vare, så kontakt os endelig på info@plakatdyr.dk, så vi kan få rettet fejlen.

Husk at skrive dit ordrenummer samt oplyse hvilken vare, der er forkert

Nej. I fremtiden vil vi dog udvide til Grønland og Færøerne

Nej. I fremtiden vil vi dog udvide til Norden.

På nuværende tidspunkt kan vi desværre ikke tilbyde levering med DAO

Min bestilling

Du kan sagtens tilføje flere varer til din ordre.
Dette kræver dog, at vi ikke allerede har pakket varen. Skal du have tilføjet noget til din ordre, kan du kontakte os på følgende e-mail: info@plakatdyr.dk. Husk at skrive dit ordrenummer samt varenummeret på det eller de produkter, du ønsker tilføjet

Du kan sagtens fjerne et eller flere varer fra din ordre. Dette kræver dog, at vi ikke allerede har pakket varen.
Skal du have fjernet noget fra din ordre, kan du kontakte os på følgende e-mail: info@plakatdyr.dk. Husk at skrive dit ordrenummer samt varenummeret på det eller de produkter, du ønsker annulleret

Da vi stadig er et mindre firma, har vi desværre ikke bemanding til telefonsupport. Du kan altid skrive en mail til os eller kontakte os på facebook. Vi forsøger at besvare din besked inden for samme hverdag, men i travle tid kan der går 1-3 hverdage

Fortryder du et køb af en vare, skal du meddele Plakatdyr, at du ønsker at fortryde aftalen. Dette gøres ved at kontakte os på mailadresse: Info@plakatdyr.dk, så sørger vi for at annullere din ordre.
Dette skal dog gøres inden vi har pakket og afsendt din ordre.

Når varen bliver afsendt fra Plakatdyr.dk, vil du modtage en e-mail om, vi har afsendt din ordre samt en e-mail/sms fra PostNord med dit track & trace nummer, så snart PostNord har registreret forsendelsen. Dette kan du bruge til at følge pakkens vej. Har du ikke modtaget dette track and trace nummer inden for 24 timer eller næste kommende hverdag, kan du kontakte os på info@plakatdyr.dk for at få dit track and trace.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, anbefaler vi, at du gør følgende:

·  Tjek, om ordrebekræftelsen er blevet opsnappet af dit SPAM filter og ligger i din mails spammappe

·  Hvis du stadig ikke finder ordrebekræftelsen, kan du kontakte os på e-mail info@plakatdyr.dk, så er vi i stand til at gensende ordrebekræftelsen og tjekke, om den indtastede e-mail stemmer overens med den du skriver fra.

Vi bruger ikke dit telefonnummer til marketing, men blot så du kan modtage track and trace og status fra PostNord omkring din forsendelse

Reklamation

Glasset på forsendelsen er gået i stykker – hvad gør jeg? 

Vi hjælper dig selvfølgelig med reklamationen af den ødelagte pakke, da alle vores pakker selvfølgelig skal leveres i hel stand, som vores pakkeaftale mod PostNord pålyder.
Kontakt os med det samme på info@plakatdyr.dk med følgende
a) Minimum et billede af det skadede produkt
b) Et billede som viser forsendelsespakken og gerne hvis den har mærker efter slag under forsendelsen. 

Vi søger for at tage os af klagesagen og sender dig med det samme en ny forsendelse

* Billederne skal være tydelige, da vi sender dem videre i vores klagesag over for PostNord

Det er vigtigt, at du, inden du kontakter os, tjekker, om selve produktet har taget skade. Ofte har plakatrøret måske fået et slag, men produktet har ikke taget skade.
Har du været uheldig, og produkterne har taget skade, så hjælper vi dig selvfølgelig med reklamationen, da alle vores pakker selvfølgelig skal leveres i hel stand.

 

Kontakt os med det samme på info@plakatdyr.dk med følgende
a) Minimum et billede af det skadede produkt
b) Et billede som viser forsendelsespakken og gerne hvis den har mærker efter slag under forsendelsen. 

Vi søger for at tage os af klagesagen og sender dig med det samme en ny forsendelse

* Billederne skal være tydelige, da vi sender dem videre i vores klagesag over for PostNord

Retur

Ved returnering af varer betaler du selv for forsendelse, med mindre andet er aftalt. Returnering skal ske inden for 30 dage efter modtagelse af varen (dog særlige forhold ved juletid)

Du kan læse mere om, hvordan du korrekt returnerer varer samt downloader returformularen her: https://plakatdyr.dk/returner-vare/

Vi sender rigtig mange pakker ud hver dag, og det kan ske, at kommer til at sende et forkert produkt afsted. Oplever du, at du modtager en forkert vare, skal du kontakte os på info@plakatdyr.dk med billede af varen, og så sender vi naturligvis den korrekte vare til dig. 
Er du derimod kommet til at bestille et forkert produkt, eller har du fortrudt og ønsker at ombytte til en anden vare, er det naturligvis også muligt at ombytte den. Kontakt os på info@plakatdyr.dk og oplys om, hvilket produkt du ønsker ombyttet til. Du er selv er ansvarlig for fragtomkostningerne af returvaren, og husk at sørge for at pakke varen ind i original emballage, så den kommer sikkert frem til os. Kan vi konstatere, at pakken har lidt skade pga. manglende beskyttelse, vil du blive pålagt et gebyr for dette. 

Du er selv er ansvarlig for fragtomkostningerne af returvaren med mindre andet er aftalt. Husk at sørge for at pakke varen ind i original emballage, så den kommer sikkert frem til os. Kan vi konstatere, at pakken har lidt skade pga. manglende beskyttelse, vil du blive pålagt et gebyr for dette. 

Din pakke kan blive sendt retur af forskellige årsager og vi har nedenfor beskrevet de typiske, som vi oplever. 

1) PostNord melder dig ubekendt på adressen. Dette kan skyldes du ikke har navn eller er registeret på adressen og skyldes det en fejl, skal du kontakte PostNord, for at det ikke gentager sig og din pakke efterfølgende kan blive leveret. Skyldes det en fejl fra din side, vil du blive pålagt nye leveringsomkostninger.


2) Din pakke har ligget minimum 14 dage på posthuset eller i en pakkeboks og kommer derfor automatisk retur til os. Når vi har modtaget din pakke udsender vores system en automatisk mail, hvori du kan vælge at få pakke sendt til hjemmeadressen(49,-) eller nærmeste udleveringssted(29,-).

OBS: Ønsker du ikke pakken sendt igen, skal du kontakte os og du kan få din betaling retur. Vi tager et administationsgebyr på 49,- ved pakker som kommer retur og ikke skal sendes igen

Når vi har modtaget din pakke retur, vil der gå op til 7 hverdage før pengene er returneret på din konto, hvis du har betalt med mobilepay eller kort. Pengene bliver automatisk tilbageført på samme betalingsform som du har benyttet ved bestilling.

Har du derimod betalt via bankoverførsel, skal du huske at udfylde dine kontooplysninger i retursedlen.


OBS: For at sikre mod svindel er det ikke muligt at få pengene udbetalt via. bankoverførsel, hvis der ved bestilling er benyttet betalingskort eller mobilepay. Man vil derimod blive tilbudt et gavekort!

Gavekort

Køb et gavekort til Plakatdyr.dk og glæd den heldige modtager med den perfekte gave. Et gavekort fra Plakatdyr.dk er nemt og enkelt at printe selv – vi afsender dit gavekort i en PDF-fil til din e-mail senest 1 hverdag efter dit køb. Du finder gavekortene her: https://plakatdyr.dk/alle-plakater/gavekort/

Vi afsender dit gavekort i en PDF-fil til din e-mail senest 1 hverdag efter dit køb. Har du ikke modtaget det indenfor 1 hverdag, så tjek din spammappe, da det kan ligge der eller kontakt os på info@plakatdyr.dk

Du kan indløse dit gavekortskode øverst på checkout siden, hvor du også finder din indkøbskurv. For at gøre brug af gavekortet skal du indtaste gavekortetskoden i samme felt som rabatkuponer og tryk på knappen “Indløs rapatkupon”.

Er du i tvivl om, hvorvidt du allerede har benyttet dit gavekort, eller blot er interesseret i at høre, om der er et restbeløb tilbage, så kan du altid kontakte os på info@plakatdyr.dk

Nej, du kan ikke byttet dit gavekort til kontanter

Sponsorer og støtte til arrangementer

På nuværende tidspunkt giver vi  ikke økonomisk støtte til private indsamlinger eller projekter.

Du skal være velkommen til at kontakte os på info@plakatdyr med beskrivende infomationer omkring type af arrangement samt formålet med det. Da vi periodevis får rigtig mange henvendelser, kan vi desværre ikke støtte og besvare alle. 

Diverse

Du kan både købe plakaterne alene, men du kan også tilkøbe passende rammer til dine plakater. Har du valgt at købe med ramme, så klargør vi dem til dig, så de er lige til at hænge op.

Plakatdyr.dk er en online webbutik, og handel kan derfor kun ske via vores hjemmeside. Webshoppen er til gengæld åbent alle døgnets 24 timer.
Du skal være velkommen til at afhente på vores kontor i Aarhus C. Da vi ikke har alle plakater på lager, skal du kontakte os på info@plakatdyr.dk, for at aftale, hvornår du kommer. Så er du også sikker på, at der er nogen på kontoret – samt vi har dine varer klar til dig. 

Adressen til vores kontor er: Ny Munkegade 50 KLD, 8000 Aarhus C

Du skal være velkomment til at kontakte os på info@plakatdyr.dk, med din idé. Vi kan dog ikke love at lave din specialdesignet bestilling, hvis den er for omfattende eller tidskrævende. I perioder har vi meget travlt og har ikke mulighed for det

Vores flotte plakater i 50x70cm indrammes i refleksfrit plexiglas af høj kvalitet. Refleksfrit plexiglas har den gode egenskab, at lys fra lamper og vinduer ikke giver genskær i glasset, ligesom plakaterne ikke skades af solens skarpe UV-stråler. Plexiglas mister sine egenskaber, hvis du benytter stærke rengøringsmidler til at rense det. Derfor anbefaler vi, at du i stedet tørrer glasset over med en ren fugtig klud. Plexiglas går desuden ikke så let i stykker som almindeligt glas. Derfor kan din plakat og ramme bedre klare transporten hjem til din hoveddør, ligesom den fint kan hænge på udsatte steder såsom på børneværelset.

Ja, vi benytter cookies på vores webshop for at sikre, du får en god oplevelse hos os. Du kan læse mere om cookies på vores hjemmeside her: https://plakatdyr.dk/cookie-politik/

Ønsker du dit produkt pakket ind, kan vi godt hjælpe med det. Du kan enten kontakte os på info@plakatdyr.dk med dit ordrenummer eller notere det i kommentarfeltet ved bestilling.

Kan du ikke finde svaret du leder efter? Kontakt os direkte

Send os en email

Vi forsøger at besvare din mail samme hverdag. I travle perioder kan det dog tage en dag eller to at besvare din email.

Ring til os

Vi har begrænset kapacitet på nuværende tidspunkt. Send os en mail, som vi besvare hurtigst muligt

Chat med os

Vi har begrænset kapacitet på nuværende tidspunkt. Send os en mail, som vi besvare hurtigst muligt

Plakatdyr.dk

Ny munkegade 50 kld.
8000 Aarhus C, Danmark
CVR: 36101814
Stiftet: 2014